17 Nisan 2013 Çarşamba

4.İzmir yemek blogu yazarları toplantısı



14 Nisan Pazar günü  kusursuz bir toplantıya daha katılma şansım oldu. Bu seferki toplantı Kordon otelin muhteşem manzarası eşliğinde yapıldı.



 İçeriye girer girmez hazırlama komitesinin güler yüzü ve sıcak ilgisiyle karşılaştım.


Sibel Berkem    www. pembekekik.com 
Dilek Bilginer Ihlamur www. ıhlamurcum. com 
Suna Erden Gökkaya www.sunadan denemeler.com
Leyla Güner www.begonya35.blogspot.com  emekleri ve zerafetleri için sonsuz teşekkürler...

Masa numaramı öğrenmek için girişte listeye baktığımda  Şekerden düşler Selda Ercan'dan başkasını tanımıyordum. Ama iyi ki de öyle olmuş. Her biri ayrı güzel ve güler yüzlü Pınar Uzman, Emine Kubat, Sanye Tansel, Selma Sarıgöz, Hatice Yazıcı, Nursen Karabıyık, Safiye Yatar, Gözde Demirci ile 6 nolu masada yeni tanışmış olmaktan mutlu oldum. 


Masa benim gibi peynir tutkunu biri için tam bir şölendi.Muratbey peynirlerini zaten kullanan biri olarak yeni çıkmış bir çok ürün tatdım masada. Harika donatmışlar. Peynir görünce zaten gözleri parlayan ben Muratbeyi görünce masaya ilk oturmuş biri olarak kendimi yanlız hisetmememe sebep oldu. Olağanüstü lezzetler için teşekkürler Muratbey. Yaka kartlarımızı da onlar yaptırmış çok şıklardı.  Ayrıca bizler adına birer fidan bağışlayıp, adımıza sertifka verecek kadar da duyarlı ve zarif oldukları için tekrar yürekten tebrik ediyor ve teşekkür ediyorum.

Bu arada sponsorlarımız çok cömert davranıp bize harika hediyeler hazırlamışlar. Onlara da tek tek teşekkür ediyorum.



Özsüt gün boyunca kahve çeşitlerini, pasta ve poğaçalarını ikram etti. Ayyıldızlı anlamlı  kurabiyelerimiz için Zeynep Güler'e de çok teşekkürler. Masadaki bademlerimiz Datca'dan gelmiş. Zephyros otel bizlere tadım için göndermiş.Çok teşekkürler...
Hediyeleri için:
1-Dr.Oetker
2- Söke Un
3-Koroplast
4-Duru Bulgur
5-Selva makarna
6-Kristal Yağları

7-Lipton
8-Feast
9-Muratbey  manisa Salihli Gökköy ormanına hepimizin adına birer ağaç dikildi. Tema vakfından hepimiz için ayrı ayrı sertifikalarımızı aldık.
10-Tursil Jel
11-Fairy
12-Sweetvia ( iyi ki varsın, vazgeçilmezimsin )
13-İlyas Gönen

14-Özsüt
15- Nivea
16-Form studio (herkese 1 seanslık epilasyon )
17- impetus reklam logomuzun grafik tasarımını yaptı.
18- can ajans sponsor firma afişlerimizi ve logomuzun afişini hazırladı.

Çekilişler için:


19-Zephyros Küçük Otel  Datça Mesudiyede bulunan bu otelde 4 arkadaşımız eşleri veya arkadaşları ile 15 Haziran cumartesi ücretsiz ağırlayacak.
datça bademleri de günün anısı için Datça'dan Zephyros otelden bizlere armağandı.
20-İmse İzmir Mutfak Sanatları Enstitüsü 4 bloggerimize 2 saatlik kurs hediye etti.
21-Barmar 4 blogger arkadaşımıza 3 adet 75 bir adet 50 TL alışveriş çeki hediye etti.
22-Akkademi Tiyatro 3 çift adet bilet
23-Avşar Verda  8 adet 5 adet pişir sakla kabı 1 adet tava, 2 adet pilav tenceresi hediye etti.
24-Arkadaşımız leyla güner kura için 4 adet ebru hediye etti.
 25- Form Studio  9 bloggere oksijen, radyofrekans ve cilt bakımı hediye etti.
 26- Selva  ürün paketleri  (biri bana çıktı )

27- Feast ürün paketleri

için tekrar teşekkürler....
 Her gecen gün çıtayı yükselten hazırlama komitesi bir sonrakini seçti. Egeden Tarifler blogspot, Mis Kokulu Lezzetler blogspot, Hepleziz.com, Nergis Mevsimi, Dilodan Tariflerblogspot ve Sendepişir.com Bu  arkadaşlarıma şimdiden  kolaylıklar diliyorum. Zor ve yorucu ama bir o kadar da keyifli bir görev.

Katılan bütün arkadaşlarıma kocaman sevgiler....














5 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın,Kalemine sağlık.Gerçekten keyifli bir gündü.
    Arkadaşlarımız herşeyi düşünmüşler,sağolsunlar.,
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. eğlenceli geçen güzel bir gündü. eve gider gitmez muzlu köstebek pastayı deneyiverdim. 2 dakikada hazırlanabilir olması tam benlik.

    YanıtlaSil
  3. Geldiğiniz için teşekkürler, sizlerle birlikte olmakla güzeldi.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. değerli yorumlarınız için teşekkurler..

    YanıtlaSil
  5. Selma hn. ben de sizleri tanıdığım için çok mutlu oldum. Ellerinize ve kaleminize sağlık çok güzel anlatmışsınız.....Sevgilerimle

    YanıtlaSil