28 Kasım 2017 Salı

ÇİĞ KARNIBAHAR SALATASI

PRATİK ÇİĞ KARNIBAHAR SALATASI
Yine çok sağlıklı bir salatayla karşınızdayım😊
Bir orta boy karnıbaharı yıkayıp, doğ0rama tahtasında bıçakla ince kıyıyoruz.
Süzme yoğurdu bir kaşık(istenirse) mayanozle yada iki yemek kaşığı suyla eziyoruz. Bir yemek kaşığı labne peynir ya da sürme peynir ilave ediyoruz.  Biraz tuz ve bir diş dövülmüş sarımsak ekleyip, kıyılmış
karnıbaharla ve kıyılmış dereotu ile karıştırıyoruz. Dilerseniz burada iri dövülmüş ceviz de ilave edebilirsiniz. Ancak ben salatanın kendisi yeterince kıtır olduğu için eklemedim.
Servis tabağına alıp,  üzerini dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
Afiyet olsun 🍽

3 yorum:

  1. Deneyeceğim, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu gördüm ve tariflere bakarken bu dalatayı gördüm. Ben de karnabaharı ğişmiş değil çiğ severm. Ellermize sağlık. Sizi takipteyim ve izlemeye de aldım. Ben de sizi bloguma beklerim😊

    YanıtlaSil
  3. Derhal takibe aldım tşkler

    YanıtlaSil